Eserciziu Single Plate-6 Grandi esercizii di furmazione per aduprà u paraurti

I platti di paraurti sò dispunibuli in a palestra chì ponu esse aduprati per fà assai esercizii, a sola piastra vi dà una presa còmoda, è pò ancu fà assai movimenti per aiutà a nostra furmazione principale!Quì, vulemu presentà à fà alcuni muvimenti classici chì utilizanu placche di paraurti per furmà.

news

1.Barbell panca pressa

Questu hè un bon esercitu di furmazione auxiliare chì pò aiutà à rinfurzà i pecs internu.

news

Prucessu d'azzione:
Stendu nantu à a spalle nantu à u bancu, tene una piastra di paraurti (u pesu basatu nantu à a vostra scelta) nantu à u pettu, chjappà a piastra di paraurti cù e duie mani, è poi cuminciate u muvimentu.Cumincià à spinghje a piastra, stringhje forte quandu ghjunghje à a cima.Durante a furmazione, avete bisognu di mantene tuttu u prucessu lentamente.

2.Plate Row

Quale piastra di paraurti ti piace à fà una fila magra prima di un allenamentu di spalle?A fila di piatti vi aiuta à rinfurzà i vostri musculi di a spalle!Aiutate à rinfurzà i musculi di a spalle megliu!

Prucessu d'azzione:
Sceglite una piastra di paraurti (qualsiasi dimensione) è pigliate e duie estremità di a piastra cù e duie mani!Stand cù i vostri pedi à a larghezza di e spalle, pusate cù i vostri fianchi (anca flexed), mantene a vostra spina neutra è u to torsu naturalmente curvatu.Stringhje u vostru core per stabilizzà una spina neutra!Tirate l'omoplate in daretu, poi alzate i codici, tirate a piastra di paraurti finu à l'abdomen, fate attenzione à a cuntrazione di a schiena quandu si tira, fate l'azzione di tiratura cù e mani di novu, in modu chì a piastra di paraurti hè vicinu à u abdomen, è poi clamp l 'omoplati à squeeze i musculi daretu, stà dui seconde.Lentamente ripiglià a piastra, senti chì a volta hà una sensazione aperta, è poi mandate a manu.finu à chì u bracciu hè drittu.

3.Front plate raise

Qualchissia ùn li piace micca i dumbbells è i barbells quandu l'allenamentu frontale si alza, i bumper plates sò a so prima scelta, a presa faciule rende a nostra furmazione più còmoda.

news

Prucessu d'azzione:
Sceglite una piastra di paraurti adattatu, a spalle contr'à u muru, afferrà a piastra di paraurti cù e duie mani, è poi alzate finu à l'altezza di e spalle, tene per una seconda, mantene a tensione, è poi ghjucà à a pusizione attuale. pianu pianu.

4.Bumper Plate Farmer Walk

Per una forza di presa sfida, u putere di u "pizzicu" di u dito hè grande!

news

Prucessu d'azzione:
Pinzate u bordu di u piattu è purtalla per un caminu agriculu, chì pò eserciteghja a forza di i vostri ditte assai forte.Quandu eseguite u muvimentu, pudete alzà un latu o i dui lati, ma avete bisognu di prestu una attenzione particulari à a postura, per ùn esse ovviamente inclinata, avanti, gobba, etc.

5.Bumper Plate Squat

Questu hè un assai bonu aiutu di furmazione squat.Squats sò u rè di a furmazione, è qualchì volta un picculu dettagliu pò peghju a qualità di u vostru muvimentu!U prublema più cumuni hè chì u corpu s'inclina troppu avanti, u core ùn hè micca abbastanza stabile, è a tensione ùn hè micca mantinuta abbastanza!

news

Squatting cun una piastra di paraurti, u pettu flat hè utilizatu per mantene l'equilibriu di u muvimentu mentre mantene u torsu drittu.Quandu a barra spinge fora, u torsu resiste mentre mantene a tensione è ùn permettenu micca chì u torsu s'inclina in avanti.

6.Bumper Plate deadlift

news

Questu hè un eserciziu di riscaldamentu chì facemu spessu prima di furmazione di deadlift.Dopu allungatu u massaggio, pigliamu una piastra di paraurti è diventemu prufessiunali in u modu di muvimentu di deadlift, perchè u prossimu passu hè a furmazione di deadlift.


Tempu di Postu: Apr-13-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05