Quattru tipi di barbells introduzione.

Oghje, parlemu di a classificazione è a diffarenza di barbells, cusì ognunu pò avè una mente chjara quandu investe o simpricimenti furmazione.Barbells ponu esse divisu in 4 categurie secondu i so stili di furmazione.In seguitu, introduceremu e caratteristiche è e differenze di questi 4 tipi di barbells in detail, per voi di sceglie per una furmazione mirata.È s'ellu ci vole à cumprà una per praticà in casa, ùn hè micca solu bisognu di capiscenu i diversi tipi di barbells, ancu bisognu di studià e diverse specificazioni cù cura, è poi fate a scelta bona.

Training barbell

Un bar di furmazione hè u tipu di bar chì truverete in a maiò parte di i gimnasti cummerciale.A caratteristica di stu barbell hè chì ùn ci hè nunda di speciale.Hè adattatu per quasi ogni stile di eserciziu di forza è pò esse dichjaratu chì hè u cuteddu Swiss Army di u bar.In generale, ci hè menu embossing in u mità di l'arbulu di a barra di furmazione (relativa à a barra di powerlifting è a barra prufessiunale di deadlifting).
Quandu si pensa à cumprà stu tipu di barbell, u locu è a quantità di embossing in u centru di a barra seranu i più impurtanti paraguni è fatturi di cunsiderazione.
Inoltre, u barbell di furmazione hà ancu un altu è bassu gradu di capacità di rotazione à u roller ring à a so interfaccia.A barra olimpica di pesi hè generalmente dotata di un cuscinettu per guidà a rotazione di a barra, mentre chì a barra di furmazione generale ùn hà micca cuscinettu, ma hè furnuta di qualchi parte di buffer, per quessa hà ancu un certu gradu di rotazione, ma ùn pò micca esse. paragunatu cù u barbell classicu di pesi.A capacità di rotazione hè a stessa.
Una altra considerazione necessaria quandu sceglite cumprà hè l'elasticità generale di a palanca.I bars Powerlifting generalmente odianu l'elasticità è sò più "solidi" è inflexibili.Per d 'altra banda, a barra deadlift hè u cuntrariu, è l'elasticità generale di a barra deve esse aumentata.L'indici d'elasticità per a nostra barra di furmazione cade in un locu trà.Ùn hè micca faciule di dì quante bombe hè, perchè i disinni è e specificazioni di diverse marche è fabricatori pò varià.Ma da un puntu di vista ecunomicu, i poli in generale più flexible sò generalmente più prezzu, dopu tuttu, avete ciò chì paghe.
Indice di furmazione: Sè vo site solu un entusiasta di u ferru di l'affari è avete bisognu di una palanca più equilibrata in ogni dimensione, allora questu barbell serà a vostra megliu scelta.

Powerlifting barbell

Nta l'ultimi anni, cum'è l'attenzione di u mondu à u powerlifting cuntinueghja à aumentà, a dumanda di powerlifting barbells in u mercatu hè ancu crescente ghjornu per ghjornu.U powerlifting bar hà parechje caratteristiche distinti.
U primu hè chì l'elasticità generale di u bastone hè u più bassu di i 4 tipi di leve.U mutivu hè dinù assai sèmplice.A carica di pesu di powerlifting hè generalmente assai grande.Se u barbell tende à fluttuà durante l'eserciziu, serà più difficiuli per u corpu à cuntrullà, è facilmente impedisce à l'atleti di vede e so cumpetenze, risultatu in fallimentu di pesi.
In più di questu, u corpu di a barra di powerlifting hà più è più embossing.Prima di tuttu, ci sò più embossings in i dui lati di l'arbulu, chì ponu aumentà l'aderenza di e duie mani, è ùn hè micca faciule abbandunà a barra.Siconda, u centru embossing di l'arbulu hè generalmente più è più intensu, chì ponu aumentà a friczione daretu à u back squat.

news

Una altra caratteristica impurtante di a barra di powerlifting hè u so bassu gradu di rotazione.In generale ùn sò micca equipati di cuscinetti rotativi, ma sò furnuti cù dui materiali buffer fissi immubiliari per rinfurzà a so stabilità è riduce a pussibilità di rotazione.Inoltre, a funzione non-rotatable assicura ancu a so durabilità è a permanenza quandu u rack squat hè carricu cù richieste pesanti per un bellu pezzu, chì migliurà u livellu prufessiunale di sta barra.
Indice di Training: Powerlifters è quelli chì volenu riduce a flessibilità di l'arbulu in ogni entrenamentu sò più adattati per questu barbell.

Barra Olimpica di Pesi

A barra olimpica di pesi, cum'è u nome suggerisce, hè fatta apposta per l'allevamentu di pesi in stile olimpico.Sè vo site un pesi olimpicu prufessiunale o amate stu stilu di furmazione, allora investisce in questa barra prufessiunale hè ancu una scelta sàvia.Stu polu hè assai sfarente di i dui poli descritti sopra.
Prima di tuttu, per via di i movimenti classici di l'allevamentu di pesi olimpicu, ch'ella sia pulita è jerk o snatch, l'atleti sò tenuti à avè una finitura pulita è ùn deve esse micca sloppy.Dunque, l'embossing à i dui estremità di l'arbulu hè in generale più forte, mentre chì l'embossing in u mezu hè relativamente pianu, per quessa, ùn ci sarà micca un dannu per attritu più grande à a pelle fragile davanti à u collu quandu si faci pulita è jerk è squats davanti à u collu.
Tali bastoni sò generalmente un altu indice nantu à l'indici d'elasticità generale di l'arbulu, perchè l'elasticità più altu permette un livellu più altu di trasferimentu di putere, chì hè più benefiziu per i movimenti prufessiunali in questu sport.A barra di sollevamento di pesi Olympia di qualità superiore hè dotata di cuscinetti di dui roti à i dui estremità, chì migliurà a so rotazione libera.
U costu di i pali di sollevamento di pesi Olympica hè relativamente altu, cusì u prezzu di u mercatu ùn hè generalmente micca prezzu.Hè ancu più attente à u mantenimentu di ogni ghjornu.Se decide di cumprà un barbell cum'è questu è vulete usà per un bellu pezzu, u mantenimentu post-workout hè essenziale.
Indice di Training: L'elevatori olimpichi prufessiunali è i lifters di ferru chì amanu stu stilu di furmazione è l'utilizanu più di l'80% di u tempu, site per questu.

Deadlift Professional Barbell

A barra prufessiunale di deadlift hè a barra più prufessiunale in queste 4 categurie.Hè fattu per l'unicu esercitu, u deadlift, solu.A barra prufessiunale deadlift hà e seguenti caratteristiche: L'elasticità generale di a barra pro deadlift hè grande.L'elasticità crea dolcezza, chì furnisce una "forza" più altu quandu utilizate a palanca splussiva.L'arbulu hè tiratu prima di i pesi à i dui estremità, migliurà cusì u vostru livellu di eserciziu, chì hè assai amichevule per i principianti.A durata generale di l'arbulu prufessiunale di deadlift hè più longa di i trè sopra, ancu s'è a diffarenza ùn hè micca particularmente evidenti.
I bars prufessiunali di Deadlift anu stampi di l'arbureti più forti cà i bars di furmazione generale di gimnastica, perchè, sapete, sò nati da deadlifts, è sò più elastici, cusì l'impugnatura deve esse più grande in cunseguenza.
Training Index: Hè adattatu per i powerlifters chì sò spicializati in deadlifting, o quelli chì anu digià una barra di furmazione cumuna, ma sentenu chì anu bisognu à spicializà in deadlifting.

In più di i quattru bar di basa sopra, ci sò in realtà parechje variazioni diffirenti di a barra di barbell per adattà à a scelta prufessiunale di quelli chì facenu furmazione specifica.

Tocca à voi di sceglie basatu nantu à u vostru stile di furmazione è i scopi.


Tempu di Postu: Apr-13-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05